بتوانید از فايل هاي پيوست به صورت نامحدود استفاده کنید.
اگر مصرف کننده هستید بتوانید از اعضای با تجربه انجمن مشاوره بگیرید.
اگر در کسب و کار مرتبط هستید به دیگران مشاوره بدهید تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با مشتریان ارتباط بگیرید.
به تمام بخش هاي ويژه مخصوص کاربران سايت دسترسی پیدا کنید.


مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.


  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آخرین موضوع‌ها
طراحی سایت شرکتی
انجمن:
آخرین ارسال توسط: zibazist
۱۳۹۹/۰۱/۰۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 1
143 متر جردن *مهیار* تکوا...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: zibazist
۱۳۹۹/۰۱/۰۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 2
A secret sink survey
انجمن:
آخرین ارسال توسط: baidai8300
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 22
A secret a period of poin...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: baidai8300
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 25
A second remark after
انجمن:
آخرین ارسال توسط: baidai8300
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 25
A second guy may possibly...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: baidai8300
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 22
A searching for the natio...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: baidai8300
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 25
معرفی شغل نوین برای تولید...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: lemonn
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
» پاسخ: 0
» بازدید: 16
سعادت آباد ، علامه ،١٤٣ م...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: zibazist
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 31
ثبت شرکت مواد ضد عفونی
انجمن:
آخرین ارسال توسط: kare
۱۳۹۸/۱۲/۱۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 28
ویژگی های برند موفق
انجمن:
آخرین ارسال توسط: comreg
۱۳۹۸/۱۲/۱۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 27
راهنمایی خرید موکت با کیف...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: pakhshmoket
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 38
آپارتمان 70 متری پونک فکو...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: zibazist
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 37
امکانات جدید و بی نظیر به...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: snapplole
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
» پاسخ: 4
» بازدید: 1538
در این تایپیک قصد داریم ش...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: snapplole
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
» پاسخ: 2
» بازدید: 1030
قسمتی از سایت را به متن خ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: snapplole
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
» پاسخ: 4
» بازدید: 1158
قوانین ایجاد امضاء
انجمن:
آخرین ارسال توسط: snapplole
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
» پاسخ: 4
» بازدید: 1901
به انجمن کابینت بانک خوش ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: snapplole
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
» پاسخ: 13
» بازدید: 3913
143 متر جردن *مهیار* تکوا...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: zibazist
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
» پاسخ: 0
» بازدید: 44
فروش قطعات صنعتی
انجمن:
آخرین ارسال توسط: alomak1297854
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
» پاسخ: 0
» بازدید: 45
نوارکاست
انجمن:
آخرین ارسال توسط: mahsa-nita
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
» پاسخ: 0
» بازدید: 55
نیت موزیک
انجمن:
آخرین ارسال توسط: mahsa-nita
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
» پاسخ: 0
» بازدید: 37
٢٢٠متر زعفرانیه(عمید)فول ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: zibazist
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
» پاسخ: 0
» بازدید: 44
ثبت موسسه و تشکیلات غیر ا...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: kare
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 57
ثبت شرکت در استرالیا
انجمن:
آخرین ارسال توسط: comreg
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 41

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای موفقیت کمپین آنلاین چه باید کارد؟
#1
برای موفقیت کمپین آنلاین چه باید کارد
بازاریابی و بهینه سازی
 

 

[تصویر: http://magbot.ir//%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%...%D8%AF.jpg]

امروزه بخشی از موفقیت کسب‌وکارها به کیفیت حضورشان در دنیای اینترنت بستگی دارد. این برای شرکت‌های کوچک و بزرگ که دارای خدمات و محصولات مختلفی هستند یکسان است. در واقع مهم‌ترین عاملی که همه به دنبال آن هستند: دسترسی به حداکثر سود با مصرف کمترین منابع است.
اما حضور در اینترنت فقط به معنای داشتن یک وب‌سایت نیست، بلکه نحوه ایجاد تعامل و حفظ ارتباط با مخاطب هدف و همینطور معرفی و برندینگ از مهم‌ترین گام‌های است که باید توسط کسب‌وکارها برداشته شود. روش کارآمدی که دستیابی به اهداف و مشتریان بالقوه را فراهم می‌سازد تبلیغات آنلاین است.
در ادامه ۸ نکته در جهت اجرای یک کمپین موفق تبلیغات آنلاین را بررسی خواهیم کرد.
انتظار شما از کمپین تبلیغاتی چیست؟
انتظار شما از اجرای کمپین تبلیغات آنلاین چیست؟ می‌خواهید تعداد اعضای خبرنامه افزایش یابد؟ فروش بیشتر را تجربه کنید؟ برندینگ داشته باشید یا هر هدف دیگری که مد‌نظر دارید را باید مشخص و تبلیغات خود را در رسیدن به این هدف متمرکز کنید.
بعد از مشخص شدن هدفتان از اجرای کمپین، باید متریک‌های را برای اندازه‌گیری میزان موفقیت و دستیابی به این اهداف در نظر داشته باشید. 


بازار هدف خود را بررسی کنید
ممکن است شما از انواع روش‌های تبلیغات آنلاین استفاده کنید، اما اگر بدون هدف و استراتژی عمل کنید، فقط کاربران را گیج و بودجه خود را هدر داده‌اید. بنابراین بازار هدف خود را بررسی و شخصیت مخاطبان مورد نظرتان را تعریف کنید. پس از تقسیم بندی آنها می‌توانید تبلیغات تاثیری‌گذاری داشته باشید.
یک بودجه را تنظیم کنید
اکنون که می‌دانید انتظار شما از کمپین تبلیغاتی چیست و بعد از اینکه بازار هدف خود را تعیین کردید، باید تمامی گام‌های بعدی را بر همین اساس تنظیم کنید. از بخش‌های مهم دیگری که باید به آن توجه کنید بودجه‌بندی وضعیت کمپین تبلیغاتی شما است. روش‌های مختلف تبلیغات آنلاین را بررسی کنید و بهترین راهکار را انتخاب کنید، به دقت بررسی کنید که کدام رسانه‌ها بیشتر برای شما ضروری هستند و می‌خواهید بودجه خود را برای آن هزینه کنید.
وب‌سایت خود را آماده نگه دارید
ماموریت اصلی همه روش‌های تبلیغات آنلاین، اطلاع رسانی و هدایت کاربران به صفحه فرود مشخص شده است. به همین دلیل باید سایت خود را برای پذیرایی از کاربران ورودی آماده کنید. رعایت نکات تجربه کاربریدر کنار طراحی گرافیکی خوب و سرعت بارگذاری مناسب از جمله مواردی است که باید به آن اهیمت دهید.
دانستن اینکه چگونه می‌شود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل Conversion Rate  بیشتر بهینه سازی کرد می‌تواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد. تبدیل یا کانورژن Conversion در هر وب‌سایت به معنای هدف نهایی تلقی می‌شود و می‌تواند شامل فروش یک محصول، ارایه خدمات، عضویت در لیست خبرنامه و غیره باشد.



طراحی دکمه فراخوان مهم است
سعی کنید از کلماتی روشن برای دکمه‌های فراخوان استفاده کنید. برای مثال اگر قصد دارید یک کتاب را بصورت رایگان ارایه دهید به روشنی بنوسید “دریافت رایگان کتاب” و از کلماتی شبیه “دانلود”،”اشتراک” و “ارسال” استفاده نکنید.


بهینه‌سازی صفحه فرود:
صفحه فرود یکی از مهمترین المان‌های مهم تبلیغات کلیکی است که می‌تواند در موفقیت کمپین تعیین کننده باشد. در  بررسی مطالعاتی ما، مشخص شده که حدود ۷۰% کمپین‌های PPC به خاطر ایرادات درون صفحه فرودشان شکست می‌خورند.
دانستن اینکه چگونه می‌شود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل (Conversion Rate) بیشتر بهینه سازی کرد می‌تواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد.
 
برای هر کمپین تبلیغاتی، بنرهای منحصربه‌فرد طراحی کنید:
همیشه در نظر داشته باشید که در حال حاضر مخاطبان شما می‌خواهند که از آخرین محصولات و خدمات شما مطلع باشند. این مورد فقط به فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی محدود نمی‌شود؛ بلکه در تبلیغات کلیکی هم لازم است که با آغاز هر کمپین جدید، یک ایده و تصویر جدید به مخاطبان خود نشان دهید. هیچ وقت فروش‌های ویژه خود را دست کم نگیرید؛ زیرا ایده‌های ساده‌ای برای تبلیغات هستند که به راحتی روی نرخ تبدیل شما تاثیر مثبت چشمگیری می‌گذارند.

آنالیز را فراموش نکنید!
درواقع جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها به شما کمک می‌کند تا بدانید چه چیزی انتشار دهید و چگونه مسیر پیش رو را برنامه ریزی کنید. من پیشنهاد دو مقاله زیر که به صورت کامل به این مباحث اختصاص یافته است را بررسی و در زمینه آنالیز انواع کمپین‌های تبلیغاتی بکار ببرید.
مقالات مرتبط
[تصویر: http://magbot.ir//%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%...%D8%B3.jpg]

نحوه نوشتن یک پست بلاگ بهینه شده ( SEO )در وردپرس
[تصویر: http://magbot.ir//UI-%D8%AA%D9%84%D9%81%...%D8%AA.jpg]

بهینه سازی طراحی UI در موبایل برای تجربه تاچینگ بهتر
[تصویر: http://magbot.ir//%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%...%D8%A7.jpg]
اشتباهات متداول بصری در بازاریابی محتوا
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان