بتوانید از فايل هاي پيوست به صورت نامحدود استفاده کنید.
اگر مصرف کننده هستید بتوانید از اعضای با تجربه انجمن مشاوره بگیرید.
اگر در کسب و کار مرتبط هستید به دیگران مشاوره بدهید تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با مشتریان ارتباط بگیرید.
به تمام بخش هاي ويژه مخصوص کاربران سايت دسترسی پیدا کنید.


مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.


  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آخرین موضوع‌ها
17روند طراحی سایت و UI بر...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: hostcode
۱۳۹۸/۰۳/۲۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 14
10 روش برای کسب درآمد از ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: hostcode
۱۳۹۸/۰۳/۲۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 9
ایجاد بازتاب آینه ای با ا...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: hostcode
۱۳۹۸/۰۳/۲۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 7
نقش چوب در دکوراسیون داخل...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: sefidgroup
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 19
Ici vous pouvez obtenir u...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: mmotony
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 15
Comment obtenir les Dofus...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: mmotony
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 12
Pourquoi choisir iGameGol...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: mmotony
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 13
En faire don et vous ne v...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: mmotony
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 9
انواع ژئوگرید و کاربردهای...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: marmary
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 133
کاربردهای متنوع ژئوتکستای...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: marmary
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 79
استفاده از خدمات نظافت من...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: marmary
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 22
راههای بهبود UX طراحی وب ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: hostcode
۱۳۹۸/۰۳/۱۸
» پاسخ: 0
» بازدید: 31
10 نکته برای طراحی عکس سا...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: hostcode
۱۳۹۸/۰۳/۱۸
» پاسخ: 0
» بازدید: 28
طراحی سایت و بهینه سازی ن...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: hostcode
۱۳۹۸/۰۳/۱۸
» پاسخ: 0
» بازدید: 27
اجرای نمای کامپوزیت و ویژ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: panel123
۱۳۹۸/۰۳/۱۳
» پاسخ: 0
» بازدید: 36
نگاه نظام حقوقـی ایران به...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: marmary
۱۳۹۸/۰۳/۱۳
» پاسخ: 0
» بازدید: 29
پنج KPI کلیدی برای پیگیری...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: hostcode
۱۳۹۸/۰۳/۱۳
» پاسخ: 0
» بازدید: 36
برای بهترین نتیجه، مکمل ب...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: marmary
۱۳۹۸/۰۳/۰۷
» پاسخ: 0
» بازدید: 273
توری مش و کاربردهای آن در...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: marmary
۱۳۹۸/۰۳/۰۷
» پاسخ: 0
» بازدید: 48
مزایا و معایب تابلو روان
انجمن:
آخرین ارسال توسط: panel123
۱۳۹۸/۰۳/۰۴
» پاسخ: 0
» بازدید: 47
بازسازی خانه ویلایی
انجمن:
آخرین ارسال توسط: marmary
۱۳۹۸/۰۳/۰۴
» پاسخ: 6
» بازدید: 685
از جمله نکاتی که باید در ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: seoface3
۱۳۹۸/۰۳/۰۳
» پاسخ: 0
» بازدید: 43
تفاوت بین نوشته و برگه در...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: eh3an2010
۱۳۹۸/۰۳/۰۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 50
تفاوت بین نوشته و برگه در...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: eh3an2010
۱۳۹۸/۰۳/۰۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 38
طراحی دکوراسیون اداری اتا...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: پیرامیدطرح
۱۳۹۸/۰۲/۳۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 40

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
#1
راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
طراحی رابط کاربری
 

 
2019/02/13
MAGBOT +
[تصویر: http://magbot.ir//%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%...%D8%A7.jpg]

یکی از بخش های اصلی وب سایت بدون شک تجربه کاربری عالی است. در نهایت، افزایش نرخ تبدیل هدف ماست.
 بسیاری از شرکت ها در حال حاضر بر روی تجربه کاربری وب سایت خود سرمایه گذاری می کنند تا در کورس رقابت باقی بمانند. هنگامی که کاربران از وبسایت یا برنامه  شما استفاده می کنید، باید  راهنمای کاربران و هدایت آنها را فراموش نکنید.

  در دسترس باشید
[تصویر: http://magbot.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%8...8%a7/3.jpg]



 سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت بازخورد از کاربران، استفاده از تیم پشتیبانی مشتریان است. تیم مذکور بیشتر وقت خود را در گفتگو با مشتریان صرف می کند، و آنچه که مشتریان می خواهند در اختیارشان میگذارند یا انجام می دهند.
اگر می خواهید بدانید که آیا رابط کاربر گیج کننده است یا نه، می توانید از کاربر برنامه درخواست کنید آنچه را تجربه کرده اند به اشتراک بگذارند. به این ترتیب، بازخورد فوری دریافت می کنید و می توانید  آن را به لیست اولویت هایتان اضافه کنید. صرف نظر از اینکه مشکل خاص چیست، صحبت کردن با مشتریان می تواند به شما در درک  انتظارت شان کمک کند. راه رسیدن به موفقیت این است که آنچه که مشتریان شما می خواهند بیابید و در اختیارشان قرار دهید.
هر کاربر جدیدی که از وبسایت شما استفاده می کند، دارای تعریف متفاوتی از موفقیت است. آنچه شما باید انجام دهید این است که، اطمینان حاصل کنید که کاربر به خواست های خود از سایت یا اپلیکیشن می رسد. در اینجا چند نکته و ترفند برای رسیدن به این هدف آمده است :
درک نقش هایی از وبسایت یا محصولات شما که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد

[تصویر: http://magbot.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%8...8%a7/4.jpg]



 به عنوان مثال، یک ابزار مدیریت پروژه، پلت فرم شما ممکن است به عنوان راهی برای افزایش بهره وری و بهبود فرایند پروژه ها  از راه دور باشد. اما ممکن است که در بسیاری از موارد دیگر استفاده داشته باشد شما باید در صورت امکان همه کاربرد ها و کاربران هدف را بشناسید.
بررسی کنید که در هر یک از نقشها تفسیر موفقیت چیست 

[تصویر: http://magbot.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%8...8%a7/5.jpg]




یک گام ساده !  فقط باید از کاربران خود در مورد آنچه که می خواهند با محصول شما به دست بیاورند سوال کنید. این یک فرصت برای ایجاد تغییرات در جهت بهبود محصول در یک دوره زمانی کوتاه است.
آموزش کاربران با نحوه استفاده کاراتر از محصول تان

[تصویر: http://magbot.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%8...8%a7/6.jpg]


شما باید مسیرهای خاصی را برای راهنمایی کاربران خود داشته باشید  این ویژگی به آنها کمک می کند تا به آنچه که می خواهند، دست پیدا کنند.
هنگامی که می دانید هدف اصلی آنها چیست، شما می توانید جریان وبسایت یا ابزار خود را برای هدایت آنها  طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می شود، با پرسیدن اینکه کاربران چه چیزی را  می خواهند به دست می آورند و چه چیزی برایشان اهمیت دارد.
با کاربران صحبت کنید و به آنها کمک می کند

[تصویر: http://magbot.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%8...8%a7/7.jpg]


 زمان صرف شده برای زمان ثبت نام و بررسی اولیه سیستم لزوما نشان دهنده استفاده کاربر نیست .فعالیت و استفاده هدفمند مهم هستند، و شما باید بدانید که کجا کاربر شما کجاست،و به چه بخشی  می خواهد برود، و دستورالعمل های مناسب را به آنها بدهید.
بهبود نرخ سبدهای خرید رها شده

[تصویر: http://magbot.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%8...8%a7/8.jpg]


اکثر وبسایتها صبر خواهند کرد تا کاربر خرید خود را نهایی کند و تنها پس از آن  پاسخگویی مشتری می شوند، مطمئن شوید که می دانید چه اتفاقی افتاده است،  با مشتری صحبت کنید. 

راه های بهبود خدمات مشتری
چت های زنده و دستیارهای مجازی برای مدتی محبوب بودند، اما با پیشرفت های اخیر تکنولوژی، روش های  اتوماسیون کم هزینه تری در راه هستند.
استفاده از اتوماسیون موجب صرفه جویی در هزینه  می شود، اما باید مطمئن باشید که شخصی سازی و تعامل با مشتری فدای اتوماسیون نمی شود.
بدانید که مردم چگونه وب سایت یا محصول شما را تجربه می کنند.

[تصویر: http://magbot.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%8...8%a7/9.jpg]


 وقتی بازخوردی دریافت نمی کنید،  و یا کسی می گوید که همه چیز با نمونه اولیه شما عالی است، این می تواند به این معنی باشد که زمان کافی برای پیدا شدن معایب صرف نشده است یا اینکه سؤلات درست نیست. باید در ذهن داشته باشید که هیچ چیز کامل نیست. همیشه یک مورد برای بهبود وجود دارد و شما باید از آن استفاده کنید.

کاربر ممکن است درباره مشکل به شما چیزی نگوید، زیرا فکر می کند مهم نیست ، اما اگر گفتگو را شروع کنید، احتمالا بینش واقعی درباره نحوه استفاده و تجربه کاربری وب سایت یا محصول خود را خواهید بافت.
منوی ناوبری خود را به طور مداوم بهبود دهید

[تصویر: http://magbot.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%8...%a7/10.jpg]



مقالات مرتبط
[تصویر: http://magbot.ir//Linecons---%D8%B1%D8%A...%D9%87.jpg]

Linecons - دانلود بسته رایگان آیکون برداری
[تصویر: http://magbot.ir//%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%...%D8%AF.jpg]

اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت
[تصویر: http://magbot.ir//%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%...%D8%AA.jpg]
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان