بتوانید از فايل هاي پيوست به صورت نامحدود استفاده کنید.
اگر مصرف کننده هستید بتوانید از اعضای با تجربه انجمن مشاوره بگیرید.
اگر در کسب و کار مرتبط هستید به دیگران مشاوره بدهید تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با مشتریان ارتباط بگیرید.
به تمام بخش هاي ويژه مخصوص کاربران سايت دسترسی پیدا کنید.


تعداد ردیف‌ها آمار انجمن های تخصصی دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه | انجمن کابینت بانک
همه‌ی انجمن‌ها مشاوره های خرید و فروش کابینت محبوب ترین مطالب آخرین اطلاعیه های انجمن
Edit By : My-BB.Ir

مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.


  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آخرین موضوع‌ها
نکات مهم قبل از استارت طر...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
دیروز
» پاسخ: 0
» بازدید: 2
اهمیت طراحی سایت در شبکه ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
دیروز
» پاسخ: 0
» بازدید: 2
تاریخچه طراحی سایت:
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
دیروز
» پاسخ: 0
» بازدید: 2
اصول طراحی سایت فروشگاهی:
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
دیروز
» پاسخ: 0
» بازدید: 3
از گوگل پلاس مشتری جذب کن...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: maryammo
۱۳۹۶/۰۹/۰۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 2
استفاده از گوگل آنالیز در...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: sarinweb
۱۳۹۶/۰۹/۰۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 3
اهمیت ساخت سایت شرکتی در ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: site2017
۱۳۹۶/۰۹/۰۱
» پاسخ: 0
» بازدید: 7
ساخت سایت برای کسب و کاره...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: darkoob.co
۱۳۹۶/۰۸/۳۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 9
طراحی مجتمع مسکونی باغ زع...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: areldecor
۱۳۹۶/۰۸/۳۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 7
ثبت شرکت مرکز اسقاط خودرو...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: nikregister
۱۳۹۶/۰۸/۳۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 9
روند طراحی سایت روان چیست...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: maryammo
۱۳۹۶/۰۸/۳۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 8
نکات کلیدی نورپردازی آشپز...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: alirad258
۱۳۹۶/۰۸/۳۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 6
طراحی سایت به سبک AMP و س...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: sarinweb
۱۳۹۶/۰۸/۳۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 8
پارتیشن های شیشه ای سخت
انجمن:
آخرین ارسال توسط: sefidgroup
۱۳۹۶/۰۸/۳۰
» پاسخ: 0
» بازدید: 7
رویکردهای آینده طراحی سای...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
۱۳۹۶/۰۸/۲۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 8
پشتیبانی در طراحی سایت:
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
۱۳۹۶/۰۸/۲۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 8
الگوریتم های گوگل در طراح...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
۱۳۹۶/۰۸/۲۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 12
چرا زبان پی اچ پی در طراح...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: sarinweb
۱۳۹۶/۰۸/۲۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 10
طراحی یک لندینگ پیج خوب ب...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: maryammo
۱۳۹۶/۰۸/۲۹
» پاسخ: 0
» بازدید: 6
اتوباری معتبر در امر حمل ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: roozfreight
۱۳۹۶/۰۸/۲۷
» پاسخ: 0
» بازدید: 15
کارهایی که باید در بورلی ...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: 1mohajer
۱۳۹۶/۰۸/۲۶
» پاسخ: 0
» بازدید: 20
آموزش نکاتی راجع به کمپین...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: kare1
۱۳۹۶/۰۸/۲۶
» پاسخ: 0
» بازدید: 19
روانشناسی رنگ در طراحی سا...
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
۱۳۹۶/۰۸/۲۶
» پاسخ: 0
» بازدید: 19
چند دلیل برای طراحی سایت:
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
۱۳۹۶/۰۸/۲۶
» پاسخ: 0
» بازدید: 17
jquery در طراحی سایت:
انجمن:
آخرین ارسال توسط: start11
۱۳۹۶/۰۸/۲۶
» پاسخ: 0
» بازدید: 14

 
  نکات مهم قبل از استارت طراحی سایت:
ارسال کننده: start11 - دیروز، ۰۶:۰۳ ب.ظ - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون پاسخ

امروز در طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد نکاتی می خواهیم صحبت کنیم که قبل از شروع به طراحی سایت باید بدانید.
قبل از اینکه طراحی سایت انجام دهید باید به مواردی که مورد نیاز شما است فکر کنید. این امر سبب می شود تا شما به راحتی برای وب سایت خود برنامه ریزی کنید و با اطمینان خاطر قدم در راه درست برای طراحی سایت بگذارید. ما در اسپیناس وب به شما کمک می کنیم تا بهترین راه را برای طراحی وب سایت خود پیدا کنید. علاوه بر این در وب سایت تمامی موارد براساس نیازها و خواسته های شما طراحی گردد.
برای چه کاری می خواهید طراحی سایت انجام دهید؟
به این سوال فکر کنید!  “هدف شما از طراحی وب سایت چیست؟
در ابتدا نوع بیزنس شما تعیین کننده خواهد بود که شما چه نوع طراحی سایتی داشته باشید. مثلا یک شرکت بازرگانی دارید. باید یک طراحی سایت اطلاع رسانی و شرکتی داشته باشید یا اینکه یک فروشگاه لوازم خانگی دارید و علاقه مند هستید که مشتریان شما به صورت آنلاین خرید کنند در این طراحی سایت هدف شما فروشگاه اینرنتی خواهد بود که مشتریان شما در وب سایت محصول مورد نظر را انتخاب کنند و به درگاه بانکی متصل شوند و خرید خود را انجام دهند.
در اولین گام هدف خود را مشخص کنید به درستی انتظارات شما از وب سایت نیز مشخص خواهد شد.
مخاطبان وب سایت شما چه کسانی خواهند بود؟
دومین گام برای وب سایت شما این است که شناخت کامل از مخاطبان خود داشته باشید. زمانی که شما مخاطبان را بشناسید به راحتی می توانید برای گروه های سنی آنها برنامه ریزی کنید. به طوری که تبلیغات شما هم هدفمند خواهد شد. به عبارتی دیگر بازار هدف را شناسایی و مشتریان خود را هدف می گیرید.
نشان تجاری دارید؟
یکی دیگر از فاکتور های مهم که باید به خاطر داشته باشید. نشان تجاری یا همان لوگوی شما است. داشتن نام تجاری به شما خیلی کمک می کند تا بتوانید در ذهن مخاطبان تاثیر مثبتی داشته باشید. علاوه بر این با نام تجاری خود می توانید تبلیغات کنید. اگر در طراحی سایت ، شما نام تجاری یا لوگویی ندارید می توانید به یک طراح خبره سفارش دهید تا یک نشان تجاری برای وب سایت شما طراحی کند.
هنگامی که نام تجاری شما به یک برند تبدیل شود کاربران به وب سایت شما اطمینان بیشتری خواهند کرد. در واقع به راحتی می توانیم بگوییم که کاربران به یک برند راحت تر اعتماد می کنند.
چقدر می خواهید بودجه کنید؟
طراحی سایت خود را به یک شرکت حرفه ای بسپارید. شاید بتوان گفت هزینه ای که برای وب سایت خود می کنید می تواند در موفقیت شما نقشی داشته باشد. البته این بودجه باید معقول باشد و افراد سودجو بسیاری هستند که شما را گمراه می کنند. پس اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.
چه مطالبی را در وب سایت قرار دهید؟
یکی از قدم های پیروزی در وب سایت شما این است که محتوای مفید و خوب در وب سایت قرار دهید. این مطالب را باید به قدر مفید باشد که مخاطب را جذب کند. در واقع زمانی که مخاطب دنبال متن خاصی است در موتور های جستجوگر سرچ می کند و مطلب وب سایت شما یکی از پیشنهادها موتور جستجوگر خواهد بود. پس محتوا را قدرتمند تولید کنید تا مخاطبان زمان طولانی در وب سایت شما باشد. اگر مطالب شما کاربران را جذب کند یکی از انتخاب های آنها در آینده خواهید بود.
خوشحال میشیم به سایت خرید اینترنتی پوشاک مردانه سر بزنید.

چاپ این مطلب

  اهمیت طراحی سایت در شبکه های اجتماعی:
ارسال کننده: start11 - دیروز، ۰۶:۰۱ ب.ظ - انجمن: نظرات ،انتقادات و پیشنهادات - بدون پاسخ

امروز می خواهیم در مورد شبکه های اجتماعی و طراحی سایت این مطلب را به اشتراک بگذاریمطراحی وب سایت دارای اصول و استانداردهایی است که اگر این اصول و استاندارد در طراحی سایت شما رعایت شود می توانند موفقیت برای بالا بردن آمار بازدید کننده ها را در پی داشته باشد و به عبارت دیگر تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد.
در دنیای امروزی شبکه های اجتماعی به طوری همه گیر شده است که تمامی خبرها در عرض چند ثانیه به کل دنیا مخابره می شود. پس می توانید از شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را داشته باشید و در کنار آن مدیریت صحیح و درست شبکه های اجتماعی باعث رونق بیزنس شما خواهد شد و آثار آن را در فروش های خود خواهید دید.
شبکه های اجتماعی
برای شبکه های اجتماعی معیار ها و فاکتورهایی وجود دارد که باید به آن توجه بسیاری شود. همه ما می دانیم بیشتر شبکه های اجتماعی به صورت بصری می باشند. در مورد شبکه های اجتماعی نظیر linkedin ، facebook  ، Instagram باید محتوا وتصاویر به حدی مطلوب باشد که کاربران را جذب کند.
در ادامه می خواهیم در استفاده صحیح از تصاویر و محتوا را در شبکه های اجتماعی توضیح دهیم:
سایز تصویر:
برای استفاده از عکس ها باید به اندازه آنها توجه کنید در شبکه های اجتماعی اندازه عکس ها ۸۰۰*۶۰۰ یا کوچکتر از این اندازه استفاده کنید. این اندازه از تصاویر و عکس ها مطلوب است چون بیشتر کاربران با دستگاه های مختلف نظیر موبایل یا تبلت استفاد می کنند به همین دلیل انتخاب این اندازه برای هر صفحه نمایشی مطلوبیت دارد.
محتوای تصویر:                                                                      
یکی دیگر از فاکتورهای مهم در پست های شبکه های اجتماعی ، محتوا است. با دقت و هوشمندانه باید متن مربوطه را انتخاب کنید تا برای کاربران و مخاطبان جذاب باشد. محتواها باید دارای ارزش بالایی باشد تا مخاطبان از خواندن آن حس خوب داشته باشند. این محتوا دریچه تعامل با مخاطبان شما خواهد بود و خیلی سریع می تواند برای وب سایت شما تبلیغاتی داشته باشد.
نکته ی دیگر در زمانی که محتوا را تولید کردید و عکس مورد نظر را انتخاب نمودید. حتما با استفاده از فتوشاپ لوگوی خود را در عکس و تصویر قرار دهید. این امر باعث می گردد که با مخاطب با لوگوی شما آشنا شود و هم چنین عکس و محتوای شما به راحتی دیگران از آن کپی برداری انجام ندهند.
میزان مخاطبان در شبکه های اجتماعی بسیار بالا است. شما به راحتی می توانید که تصاویر مربوط به بیزنس  وب سایت خود در این فضاها انتشار دهید. مثلا درنظر بگیرید که می خواهید برای کاربران وب سایت شما یک کد تخفیف دهید . با انتشار عکس و محتوا در شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید به همه کاربران اطلاع رسانی کنید و آنها را از این تخفیف مطلع کنید.
همیشه به یاد داشته باشید زمانی که طراحی وب سایت را انجام می دهید. در وب سایت خود جایگاهی را برای آیکون های شبکه های اجتماعی قرار دهید تا دسترسی کاربران به آن راحت باشد. این امر سبب می شود تا کاربران در شبکه های اجتماعی شما جوین شود و خیلی سریع از اتفاق های وب سایت شما آگاهی پیدا کنند و به وب سایت شما مراجعه کنند. پیامد این کارها ، بالا رفتن ترافیک وب سایت شما خواهد بود.
سایت پیشنهادی: خرید اینترنتی پوشاک مردانه و  طراحی سایت

چاپ این مطلب

  تاریخچه طراحی سایت:
ارسال کننده: start11 - دیروز، ۰۶:۰۰ ب.ظ - انجمن: مطالب علمی شگفت انگیز - بدون پاسخ

یک تاریخچه مختصر از سیر صعودی صنعت طراحی سایت
علاقه ی به برنامه نویسی من رو به این صنعت کشوند. بعد از ورود متوجه شدم که چیز هایی کوچیک هم توی طراحی سایت نیاز به انجام کلی کار و ترفند داره .
مشکلات رو توی طراحی سایت میشه از روش های مختلفی حل کرد ولی بعد از حل کردن میفهمید که یه چیز دیگه خراب شده L
مشکل نمایش تو مرورگر های مختتلف که الان تقریبا این مشکل مربوط به گذشته است. به هر حال بگذریم
دوران تاریک تاریخچه طراحی سایت (سال ۱۹۸۹ ) :
اولین سایت ها که ساخته شد کاملا تاریک بودند. در این گونه سایت ها
پس زمینه کاملا سیاه بود و طراحی صرفا مقداری متن بود که روی این صفحات جای گذاری میشد.
جداول – Tables – و آغاز راه (سال ۱۹۹۵) :
با تولد مرورگر هایی که قادر به نمایش عکس بودند نخستین قدم برای طراحی های وب سایت حرفه ای بود.اون زمان رایج ترین راه برای کد زدن استفاده از جداول بود. این المان هنوز هم در HTML  وجود داره ولی اصلا دیگه استفاده نمیشه !
گذاشتن جدول تو جدول و راهی برای ترکیب کردن خانه های جدول سخت ترین نوع سایت ها در اون زمان بودند.
جاوا اسکریپ برای نجات آمد ! (سال ۱۹۹۵) :
جاوا اسکریپت جواب محدودیت های HTML  بود ; البته در آن زمان ، ساخت پنجره های pop up  ، نظم دادن به برخی المان ها و… جاوا از پس این کار ها بر میآمد. امروزه ما سعی میکنیم تا جایی که ممکن است از جاوا استفده نکنیم و با css  کار های گرافیکی را انجام دهیم. با این حال جاوا اسکریپت هنوز هم بسیار قدرتمند است ، هم در جلوی سایت (مثل jquery ) و هم در
بک اند سایت (node.js ).
دوران طلایی آزادی ! ( ۱۹۹۶):
برای شکستن محدودیت های وب سایت ، یک تکنولوژی جدید معرفی شد که قول آزادی بدون محدودیت به طراحان وب سایت میداد. طراحی میتوانست هر شکلی ، دیزاینی ، انیمیشنی و … که دوست داشت بسازد، با ابزاری که به آن flash  میگفتند و میگویند.  قول آزادی درست بود کل کار هایی که با flash  انجام میشد در یک فایل ذخیره میشد و کاربر اگر اخرین نسخه فلش را داشت و یکم هم وقت حوصله ! بارگذاری داشت میتونست انیمیشن ها رو ببینه . این دوران طلایی فلش خیلی زود گذشت چون که فلش بر روی اثرات جست و جو اثر منفی داشت و و لود شدن آن کلی انرژی و مابع سیستم ها رو میگرفت !
سایت پیشنهادیطراحی سایت

چاپ این مطلب

  اصول طراحی سایت فروشگاهی:
ارسال کننده: start11 - دیروز، ۰۵:۵۹ ب.ظ - انجمن: مطالب علمی شگفت انگیز - بدون پاسخ

 
 
اصول طراحی سایت فروشگاهی
در سال ۱۹۹۳ زمانی که برای اولین بار زبان تحت وب html برای انتقال داده در سراسر دنیا معرفی شد ، فکر کردن به این که می توان این ابزار ها را تا آن جایی پیشرفت داد که بتوان یک فروشگاه اینترنتی را با آن راه اندازی کرد ، بسیار محال بودطراحی سایت در دو دهه گذشته با سرعت بسیار زیادی پیشرفت کرد و ابزار های جدیدی برای طراحی در اختیار طراحان وب گذاشته شده که در این زمان می توان یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کرد و مشتریان می توانند خیلی راحت محصولات خود را از زوایای مختلف ببینند و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و به صورت الکترونیکی پرداخت و محصول را دریافت کنند .
طراحی سایت فروشگاهی یکی از پر چالش ترین و بزرگ ترین پروژه های طراحی وب سایت است . که برای طراحی آن نیاز به یک تیم متخصص و کارشناس لازم است تا بتوانند مسائل مربوط به فروشگاه اینترنتی را تحلیل و پیاده سازی کنند . یکی از یزرگ ترین فروشگاه های بزرگ و موفق در دنیا سایت فروشگاهی آمازون است http://www.amazon.com  در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس در ایالت متحده آمریکا تاسیس شد که در سال ۱۹۹۵ شرکت طراحی سایت با عنوان سایت فروشگاهی کتاب معرفی شد .و هم اکنون هر چیزی را می توان در سایت آمازون پیدا کرد که دارای تمامی امکانات یک فروشگاه کامل را دارد.
ابزارهای جدیدی که برای طراحی سایت فروشگاهی در اختیار طراحان وب سایت قرار دارد عبارتند از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، سیستم مدیریت محتوای پرستا شاپ که یک پرتال فروشگاه سازی با امکانات فراوان است و  … این ابزار های جدید به طراح سایت کمک می کند که سایت فروشگاهی را سریع تر ، بهتر و امن تر طراحی کند . هر کدام از این ابزار ها دارای امکانات خاصی برای پیاده سازی دارند .
برای طراحی وب سایت فروشگاهی اصول و قواعدی وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد .
اصول و قواعد طراحی سایت فروشگاهی
۱-لایه گرافیکی وب سایت فروشگاهی باید کاربر پسند باشند تا به راحتی بتوانند وب سایت را مشاهده کنند.
۲-محصولات ارائه شده در وب سایت حتما دسته بندی شود تا کاربران به راحتی بتوانند به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند .
۳-تصاویر محصولات کاملا واضح و مشخص باشد و همچنین از زوایای مختلف از محصولات عکس گرفته شود .
۴-مشخصات کامل محصول و همچنین محصولات مشابه این محصول در توضیحات محصول قرار گیرد .
۵-دارای سبد خرید برای کاربران باشد تا بتوانند چندین محصول را در یک بار خرید کردن سفارش دهند .
۶-وب سایت فروشگاهی حتما دارای گواهینامه SSL باشد . تا کاربران به راحتی داده های خود را ارسال کنند.
۷-وب سایت فروشگاهی باید دارای بخش پرداخت الکترونیکی باشد .
۸-برای مشتریانی که خریداری کرده ، فاکتور خرید صادر کنند.
۹-نحوه ارسال محصول به مشتری باید مشخص باشد
۱۰-وب سایت فروشگاهی باید دارای پشتیبانی ۲۴ساعته باشد تا در هر زمان بتواند پاسخگوی مشتریان خود باشد .
نتیجه گیری :
در حال حاضر خرید کردن به روش الکترونیک بسیار گسترش و پیشرفت داشته و هر روز مشتریان بیشتری جذب این نوع خرید می شوند . تنها نتکه مهم در این جا این است که برای طراحی سایت فروشگاهی باید اصول و قواعدی که برای آن وجود دارد رعایت شود .
سایت پیشنهادی: خرید اینترنتی پوشاک مردانه

چاپ این مطلب

  از گوگل پلاس مشتری جذب کنید !
ارسال کننده: maryammo - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱، ۱۱:۳۱ ق.ظ - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون پاسخ

بعد از طراحی سایت ، باید به فکر جذب مشتری برای کسب و کار دیجیتالی خود یا همان سایت باشید . در این مقاله به بررسی جذب مشتری از طریق شبکه اجتماعی معروف گوگل پلاس میپردازیم .
گوگل پلاس با پشت سر گذاشتن توییتر، جایگاه دوم محبوب ترین شبکه های اجتماعی را از آن خود کرد. اما وسعت زیاد گوگل پلاس مهم ترین خصوصیت آن محسوب نمی شود بلکه قدرت اصلی آن در استفاده از سایر ابزارهای قدرتمند گوگل نظیر گوگل داکس و گوگل هنگ اوت است که آن را از سایر رقبا متمایز ساخته است.
پست های صفحه گوگل پلاس خود را جذاب طراحی کنید
اگر می خواهید مشتریان شما به طور مداوم از صفحه ی گوگل پلاس فروشگاه اینترنتی تان بازدید داشته باشند، باید دلیل خوبی برای انجام این کار در اختیارشان قرار دهید. به جای قرار دادن پست های تبلیغاتی و بدون هدف، از مطالب جذاب و مرتبط با فعالیت فروشگاه تان استفاده کنید. نمونه ی کارهایی که می توانید برای ارائه ی مطالب جذاب تر انجام دهید را در زیر مشاهده می کنید.
 
طیف مخاطب خود را مشخص کنید
با استفاده از ابزار جستجوی گوگل پلاس می توانید کاربرانی که به مطالب ارسالی شما علاقه دارند را پیدا کنید، کافی است کلیدواژه های مرتبط را در بخش جستجو وارد کنید و لیستی از کاربران علاقمند به موضوع را تهیه کنید. با استفاده از کلیدواژه های جزئی تر می توانید مخاطبان بهتری را جذب کنید.
 
خلاقانه مطلب تولید کنید
ممکن است به عنوان صاحب یک فروشگاه که طراحی سایت فروشگاهی دارد ، دوست داشته باشید به طور مداوم محصولات خود را در صفحه ی گوگل پلاس معرفی کنید اما بهتر است اینگونه پست های تبلیغاتی تنها 20 درصد حجم کل پست های شما را تشکیل شوند. 80 درصد دیگر مطالب شما باید شامل مطالب خلاقانه ی خود شما باشند. این مطالب می تواند شامل اخبار جدید دنیای تکنولوژی و تجارت، تصاویر مشتریان راضی از محصولات شما و نقدها و مقالات فنی باشد.
فرمت های مختلف مطالب را تست کنید
تنوع مطالبی که می توان در صفحه ی گوگل پلاس منتشر کرد زیاد است. در این حالت مشتریان بیشتر جذب فروشگاه تان می شوند. پست های وبلاگ، اینفوگراف، ویدیو و عکس جزو مواردی هستند که می توانند این تنوع را ایجاد کنند.
به صورت هوشمندانه عمل کنید
با استفاده از بخش اشتراک گذاری مشخص کنید که می خواهید مطالب شما برای چه کسانی قابل دیدن باشند. با استفاده از گروه بندی دقیق می توانید مطالب خود را در مکان صحیح و برای اشخاص صحیح منتشر کنید. در صورت تمایل می توانید از گوگل پلاس بخواهید تا پست های شما را توسط ایمیل برای مخاطبانتان ارسال کند تا مطمئن شوید که مطالب شما حتما خوانده می شوند.
با سایر حلقه ها (Circles) و انجمن ها (Communities) ارتباط برقرار کنید
اگر تا به امروز در یک نمایشگاه شرکت کرده باشید اطلاع دارید که زمینه فعالیت آن از دو حالت خارج نیست. یا نمایشگاه شامل شرکت هایی است که در زمینه های متفاوت فعالیت می کنند یا اینکه نمایشگاه شامل شرکت هایی است که در یک زمینه ی یکسان فعالیت می کنند. با اینکه هر دو نوع، مزایا و معایب خود را دارند اما شرکت در نمایشگاه های کوچکتر و تخصصی تر تاثیر بیشتری خواهد داشت و علت آن ایجاد ارتباط عمیق تر بین دو طرف می باشد.
 
حلقه ها (Circles)
دسته بندی مطالب توسط حلقه ها یک گام اساسی برای ایجاد و انتشار مطالب محسوب می شود، در ضمن این یک راه فوق العاده برای ارتباط بهتر با مشتریان است. به طور مثال می توانید مشتریان دائمی خود را در یک حلقه و شرکای تجاری خود را در حلقه ای دیگر دسته بندی کنید و به این ترتیب مطالب خود را با خیال راحت تر برای هر گروه منتشر کنید.

چاپ این مطلب

  استفاده از گوگل آنالیز در طراحی سایت
ارسال کننده: sarinweb - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱، ۱۱:۰۰ ق.ظ - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون پاسخ

سامانه گوگل آنالیز که یکی از سامانه های بسیار خوب برای بررسی و آنالیز ترافیک ورودی به وبسایت هاست که بعد از طراحی سایت باید مورد استفاده قرار بگیرد . این ابزار که برای وبمستران بسیار آشناست با قابلیت های خوبی همراه است .
آنالیز یا آنالتیکس به معنی تجزیه و تحلیل است و تحلیلهای گوگل به ابزارها و امکانات هنری مجهز شده اند که میتوانند به مقدار زیادی اثرگذاری بازاریابی آنلاین شما را ارتقا ببخشند. به جز این، میتوانید به منبع عظیم اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید که آگاهی از انها برای کسب و کارتان یک امر بسیار ضروریست . از طریق انها میتوانید به نقاط ضعف و قوت کمپین بازاریابی تان پی ببرید و تغییرات لازم رو در جهت بهتر کردن اوضاع و جلب رضایت مشتریها به عمل بیارید.
خب اگر طراحی سایت خود را انجام دادید و همه چیز را مهیا کردید برای حضور کاربر در وبسایت خود باید بگم بیشتر راه را رفتید .
میزان بازدهی فعالیت های خود را میتوانید چک کنید
یکی از جدیدترین ویژگیهای این ابزار تجزیه و تحلیلهای اجتماعی است. با افزایش اهمیت فعالیتهای اجتماعی، بازاریابی اجتماعی هم در جهان امروز برای یک وبمستر بعد از طراحی سایت بخش مهمی از بازاریابی آنلاین را تشکیل میدهد.
کمپین اجتماعی شما باید یک یا چندتا از شبکه های اجتماعی خاصی که در کشورمان که بیشترین طرفدار را دارند در بربگیرد ؛ مثلا فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و گوگل پلاس. ردیابی همه فعالیتهای شبکه های اجتماعی حتی برای بازاریابهای حرفه ای هم کار مشکل و زمان بری است !
اما خوشبختانه گوگل آنالتیکس ابزاری برای ردیابی عملکرد هر یک از شبکه های اجتماعی در کنار هم در یک داشبورد معرفی کرده که میتواند در وقت و هزینه های شما تا حد زیادی صرفه جویی کند.
اگر طراحی سایت ریسپانسیو کار کرده باشید ، حتما اثر موبایل را در سایت خود میبنید !
با وجود گجت های هوشمند بیشتر وبگردی ها با همین دستگاه ها انجام میشود و به همین دلیل وبمستران در طراحی سایت خود ، ویژگی ریسپانسیو را در نظر میگیرند .
با قابلیت جدیدی که گوگل آنالتیکس برای موبایل فراهم کرده ، میتوانید اثر کاربرهای موبایل را بر روی کسب و کار آنلاین تان بررسی کنید. اگه اکثر ترافیک تان از موبایل است یا بهتر بگم کاربر موبایلی بیشتری دارید، دلیل کافی برای بهینه سازی وب سایت تان برای کاربرهای موبایل دارید. این قابلیت میتواند عملکرد برنامه های موبایلی از جمله دانلودها و فعالیتهای بازدیدکننده ها رو اندازه بگیرد .
عملکرد تبلیغات خود را بررسی کنید
تبلیغات آنلاین شانس موفقیت شما را به اندازه زیادی افزایش میدهد و میتوانید در مقایسه با کسانیکه تبلیغات نداشتند، در کمپین های بازاریابی تان جلوتر از رقبا باشید. اما این هم بستگی به اثرگذاری کمپینهای تبلیغاتی شما نیز دارد. تجزیه و تحلیل تبلیغات (advertising analytics ) به شما امکان ردیابی کانالهای تبلیغاتی مختلفی مثل تبلیغات روی موتورهای جستجو، روی شبکه های اجتماعی، بنرها و ایمیلها رو میدهد.
این قابلیت با کمپین ادوردز هم ترکیب شده و در نتیجه میتوانید به راحتی متوجه شوید که کدام کلیدواژه هابهتر کاربران شما را به مشتری تبدیل میکنند . اگر با ادوردز بازاریابی میکنید، میتوانید تگ گذاری کمپین خود را خودکار کنید تا به وضوح نرخ تبدیل به مشتری مکانهای مختلف تبلیغ و صفحات فرود مختلف رو ببینید.

چاپ این مطلب

  اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما
ارسال کننده: site2017 - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱، ۰۲:۱۷ ق.ظ - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون پاسخ

طراحی سایت شرکتی اهمیت ویژه ای برای شما دارد. اینکار به کسب و کار شما به شدت رونق می دهد. و باعث می شود بتوانید با مشتریان خودتان به راحتی در ارتباط باشید و نظرات آن ها را راجب به شرکت خودتان بدانید.

ساخت سایت برای شرکت شما باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی از رقبای خودتان پیشی بگیرید و در این بازار و رقابت تنگا تنگ خودتان را برنده مسابقه نمایید.

بعد از طراحی سایت شرکتی شما می توانید در زمینه طراحی لوگو حرفه ای بسیار حرفه ای عمل نمایید. طراحی لوگو بعد از ساخت سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید در انتخاب گرافیست خود دقت زیادی نمایید.


آیا ساخت سایت شرکتی بر نظر مشتریان تاثیرگذار است ؟

باید این نکته را مد نظر داشته باشید که مشتریان قبل از خرید از شما و یا انتخاب شرکت شما به دقت در اینترنتی به جستجو می پردازند.

و به دقت محصولات را آنالیز می کنند. امروزه دیگر مشتریان بسیار باهوش تر شده اند و دیگر نمی توان محصول بد و یا حتی محصول معمولی را به آن ها فروخت شما باید با یک طراحی وب سایت حرفه ای و یک طراحی لوگوی حرفه ای نظر مشتریان را به خود جلب نمایید و در آن ها اعتماد به وجود بیاورید.

آیا کیفیت ساخت سایت شرکتی و طراحی اوگوی شرکتی در نظر مشتریان اهمیت دارد؟

امروزه داشتن یک کسب و کار به تنهایی برای گرفتن مشتری کافی نیست مشتریان به دنبال محصول خوب هستن و برای آن جستجو می کنند و به دنبال اعتماد کردن هستند پس شما باید اعتماد آن ها را جلب نمایید و یک طراحی وب سایت حرفه ای را به آن ها نمایش دهید امروزه اعتماد در بین شرکت ها حرف اول را می زند.

پس در انتخاب طراح سایت خودتان دقت لازم را داشته باشید زیرا امروزه ساخت سایت برای شرکت ها می توانند تا حد بسیار زیادی در اعتماد کردن مشتری تاثیر به سزایی داشته باشد.

چاپ این مطلب

  ساخت سایت برای کسب و کارهای کوچک
ارسال کننده: darkoob.co - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰، ۰۵:۰۹ ب.ظ - انجمن: مشاوره برای خرید کابینت - بدون پاسخ

دارکوب به عنوان طراح وب سایت و شرکت بازاریابی اینترنتی، ابتکار عملش رو واسه کمک به کسب و کارهای کوچک برای کنترل کسب و کارشون به صورت آنلاین و کمک به افزایش فروششون شروع کرده.

دارکوب بسته ی بازاریابی و وبسایت کسب و کار کوچک خودش رو که به صاحبان کسب و کار سرویس جامع آنلاین ارائه می ده، راه اندازی کرد که شامل طراحی وب سایت، میزبانی وب، حساب های ایمیل نامحدود، بازاریابی موتورهای جستجو، ایجاد و ادغام شبکه های اجتماعی و مشاوره بازاریابی جامع آنلاین و آفلاین توو یک پکیج هستش.
بسته ی بازاریابی کسب و کار کوچک شامل موارد زیر:
نام دامنه
اگه آدرس وب شما مثل darcoob.co.ir باشه. یعنی اگر در حال حاضر چنین وبی داشته باشید، ما اون رو برای شما مدیریت می کنیم و اون رو به سمت وبسایتی که واستون ساخت و میزبانی کرده، سوق می دیم.
میزبانی وبسایت
وب سایت شما، مجموعه ای از فایل هایی مانند HTML، jpegs، pdf ها و غیره باید در اینترنت جا به جا بشه تا مردم بتونن با استفاده از مرورگرهای وب اونها را بازدید کنن. بنابراین سایت شما که به اینترنت متصل است سرور میزبان یا میزبانی وب(host) نامیده می شه.
حسابهای ایمیل
حساب های ایمیل نامحدود برای دامنه شما لازمه. بنابراین، اگه نام دامنه شما (آدرس وب) joomir.com باشد، می تونید از info@joomir.com   استفاده کنید. ما اونها رو واستون تنظیم می کنیم تا هیچ مشکلی پیش نیاد و به شما نشون میدیم که چجوری خودتون رو برای آینده کاری آماده کنید و نگران این چیزا نباشید.
سیستم مدیریت محتوا
سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای وب سایت شما، به این معنیه که شما می تونید اون رو خودتون به روز کنید. شما می تونید صفحات رو اضافه کنید، تصاویر آپلود کنید، دکمه های منو اضافه کنید، اخبار و خبرنامه ایجاد کنید، حساب های فیس بوک و توییتر خودتون رو ادغام کنید. در حقیقت، از اینکه می بینید وب سایتتون این همه آپشن داره، ذوق زده می شید! و شما دیگه به هیچ نرم افزاری که روی کامپیوتر یا لپ تاپتون نصب شده  نیاز ندارید، پس می تونید اون رو هرجا هستید و هروقت دوست داشتید به روز کنید.
طراحی وبسایت
بعد از مشورت با شما و نگاه به نام تجاریتون، با همدیگه با یک طرح موافقت می کنیم و یکی از اون رو که دوست داشتید واستون طراحی می کنیم؛ این در مورد ظاهر خوب سایت و همچنین سهولت استفاده هم هستش. ما راحتی کاربر رو توو استفاده از وب سایت ها در نظر میگیریم، بنابراین شما یک وب سایت زیبا و کاربردی خواهید داشت.
اخبار، وبلاگ، خبرنامه، سابسکرایب و RSS
همه ی این موارد اختیاریه، اما اگه می خواید سایتتون بخش انتشار اخبار و یا وبلاگ داشته باشه، مطمئن بشید که حتما یک RSS فید داشته باشید و با اشتراک و مدیریت فهرست ایمیل تمام بخش های بسته رو تکمیل کنید. ما حتی اخبار خودتون رو به فیس بوک و توییتر پیوست میدیم، به طوری که هربار یک آیتم خبری اضافه می کنید، به صورت اتوماتیک توی فیسبوک و توییت خودتون هم پست بشه!
تنظیم شبکه های اجتماعی
اگه قبلا حساب های شبکه های اجتماعی رو توو فیس بوک، توییتر و سایر سایت های مناسب شبکه، مثه Pinterest یا Google+ ندیدید، اونها رو برای شما تنظیم می کنیم و اون رو با سایت خودتون ادغام می کنیم.
طراحی موتور جست و جو
سایتتون کاملا واسه بالا اومدن آماده است. کلمات کلیدیتون توی سایت بهینه سازی می شن تا فاکتورهای رتبه بندی رو که ممکنه خارج از صفحه ی سئو باشه برطرف بشن.
اصول سئو
ما( دارکوب) این اطمینان رو بهتون می دیم که موتورهای جستجو مثه گوگل، یاهو و بینگ با اصول سئو آشنان واسه همین اون رو برای کلمات کلیدی / عبارات اصلی شما بهینه سازی می کنیم. شما الان آماده اید که با رقبای خودتون رقابت کنید. ما به شما نشون می دیم که چه کاری باید برای بهبود رتبه بندی خودتون انجام بدید و حتی اگه خودتون وقت این کار رو ندارید می تونیم خودمون واستون انجامش بدیم.
آموزش CMS و راهنمای کاربر
به شما یه آموزش کوتاه در مورد نحوه ی استفاده از سیستم مدیریت محتوا و انتشار وبسایت بهترین تجربیات(best practice) داده میشه. اگه مایل به پیدا کردن همه چیز در مورد CMS باشید شما می تونین راهنمای کاربران رو دریافت کنید.
گزارش دهی آماری
ما Google Analytics رو توی وبسایتتون نصب میکنیم و ابزار وب مستر رو راه اندازی می کنیم، بنابراین می تونید اطلاعات آماری مربوط به ترافیک یا بازدید کنندگان وب سایت خودتون رو از قبیل اینکه از کجا اومدن،از چه صفحه ای بازدید می کنن و نحوه ی بهبود سایت برای بازدید کنندگان رو نشون میده.
یادداشتهای کسب و کارتون رو آنلاین دریافت کنید
دارکوب به عنوان طراح سایت یا کارشناسهای فنی روش جدیدی از کسب و کار ارائه دادن. آقای بالوی پور مالک دارکوب میگه:
“اکثر کسب و کارها یه وب سایت دارن، از ایمیل استفاده می کنن، توی رسانه های اجتماعی مثه فیس بوک و توییتر میچرخن، اما تعداد کمی از اونها از وبسایتشون واسه کسب درامد استفاده می کنن، تعداد کمی از بازاریابی الکترونیک و ارتباطات خود با هم استفاده میکنن و تعداد محدودی کامل میدونن چطوری برای خودشون بازاریابی کنن”
“دلایل زیادی برای این وجود داره. مشتریای فعلی به ما عواملی مثه کمبود زمان یا منابع، تجارب بد گذشته با تامین کنندگان رو میگن یا نمی دونن برای مشاوره ی این کار کجا برن. ما اینجا هستیم تا به کسب و کارهای کوچک و آنلاین کمک کنیم و رکورد ما نشون می ده که چجوری این کار انجام شده. این سرویس همه چیز رو به کسب و کار برای رقابت و برنده شدن در دنیای تجارت آنلاین فراهم می کنه. ما به رشد شرکتها کمک کردیم تا بتونن از رقباشون پیشی بگیرن”
چجوری باید شروع کرد
بسته وب سایت کسب و کار کوچک به شما همه ی اون چیزی که برای دریافت کامل اینترنت وجود داره میده. این هم برای افراد با وب سایت ایستا و یا حضور آنلاین و بی هدف برای کسب و کارهای نوپا ایده آل است.
اونچه که همه کسب و کارها و شما باید انجام بدین اینه که لوگو داشته باشین (اگه ندارین،دارکوب واستون میسازه) و از متن و عکس برای صفحاتتون توی سایت خودتون استفاده کنین. معمولا می تونیم وب سایت رو توی حدود دو هفته کامل کنیم اما در صورت لزوم سریعتر هم میشه انجامش داد. ما حواسمون به همه چی هست. این به صاحبان کسب و کار اجازه می ده که تمرکز خودشون رو روی کسب و کار خودشون بذارن و بقیه رو به ما بسپارن.



ساخت سایت برای کسب و کارهای کوچک

چاپ این مطلب

  طراحی مجتمع مسکونی باغ زعفرانیه
ارسال کننده: areldecor - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰، ۰۴:۳۳ ب.ظ - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون پاسخ

مجتمع مسکونی 63 واحدی باغ زعفرانیه، با زیربنای کل 38000 مترمربع، در 12 طبقه روی زمین و 3 طبقه زیرزمین، در باغی به مساحت 6500 مترمربع در یکی از دامنه‌های شمالی تهران واقع شده است.

معمار: گروه معماری Olgooco
موقعیت پروژه: اسدآباد، زعفرانیه، تهران، ایران
معمار مسئول: مهران خوش رو
زیربنای پروژه: 38 هزار متر مربع
سال طراحی و ساخت پروژه: 2016
روند و ایده طراحی پروژه باغ زعفرانیه

در ابتدا، پرهیز از قطع درختان در محدوده‌ی سطح اشغال (۳۰% مساحت زمین درطول۶۰%) به‌عنوان اولین عامل بارگذاری توده‌ی ساختمانی موردتوجه قرار گرفت. به‌این‌ ترتیب کل زیربنا در قالب دو بلوک ساختمانی جدا از هم روی زمین سازماندهی شد که در قسمت‌هایی از زیرزمین به هم متصل هستند.

مفهوم جعبه گیاه (Plant Box) به‌عنوان نماد تعامل انسان شهرنشین با طبیعت، برای ساماندهی حجم مورد توجه قرار گرفت.
بر این اساس، توده‌ی ساختمانی اولیه با جعبه‌هایی چوبی به ارتفاع ۲تا ۵ طبقه دسته‌بندی و ترکیب شد. جابه‌جایی زیربنا و لغزش حجم در این روند کاهش مقیاس عمودی، سبب به وجود آمدن نماهای جدید رو به مناظر اطراف و چشم‌اندازهای تازه به خود پروژه گردید .همچنین،حیاط‌های باز و نیمه‌باز وسیع در جوار واحدهای مسکونی ایجاد شد(بین ۱۸تا۹۰مترمربع)و ارتفاع زیادآن ها (دست‌کم دو طبقه)  که عمدتا رو به جنوب هستند درکنار پیش بینی شبکه بازیافت آب باران، زمینه استفاده  گسترده از پوشش گیاهی درختی در ساختمان را پدید آورد. پس ازمطالعه اولیه‌، گونه‌های گیاهی سازگار با اقلیم تهران که از ابتدا درگلدان پرورش داده شده‌اند،درختانی مطابق با این منظور شناسایی و انتخاب شدند.

همسایگی عمودی

وجود درختی به ارتفاع بیش از یک طبقه در مجاورت نما، تعاملی جدید در همسایگی جداره ایجاد می‌کند، بدین ترتیب که نگهداری از پوشش گیاهی در طبقه‌ی پایین منجر به ایجاد حریم و منظری مناسب برای هردوطبقه می‌شود. قرارگیری توده‌ی سبز در حفره‌ها و پیش‌آمدگی‌های طبقات مختلف حجم و تأثیر متقابل منظر و حریم، برای اکثر واحدهای مسکونی، به ویژه برای طبقات بالایی، چشم‌اندازهای مناسبی پدید می‌آورد.

نما

بتن نمایان سازه‌ی اصلی، چوب برای تداعی جعبه‌های چوبی گیاهان و صفحات رنگ شده فیبر سیمانی به‌عنوان زمینه‌ی حجم، عمده‌ی مصالح نما و مشاعات ساختمان هستند اما شاید اصلی ترین مصالح نما را لایه سبزی از درختان تشکیل می دهند که در فصول مختلف و در طول سال چهره پویا و زنده ای به آن می بخشند و با سن پروژه رشد می کنند.استفاده از سیستم آبیاری اتوماتیک متصل به شبکه بازیافت آب باران، بقا و ماندگاری فضای سبز را مستقل از مالکان واحدها تضمین می نماید. سطوح بتنی سازه در بخش‌هایی از فضاهای عمومی و خصوصی حفظ شده است که از هزینه نما و نازک کاری داخلی کاسته است. با توجه به مقیاس بزرگ پروژه در منطقه، دسته‌بندی بازشوهای نما به مدول‌های 1،2 و 4 واحدی به ارتفاع 2 طبقه در راستای تناسب با احجام اولیه و به‌منظور کوتاه‌تر جلوه‌دادن بسته‌های آپارتمانی استفاده شده است.

[تصویر: https://www.arel.ir/uploads/myimages/139...20(12).jpg]

https://www.arel.ir

چاپ این مطلب

  ثبت شرکت مرکز اسقاط خودروهای فرسوده
ارسال کننده: nikregister - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰، ۰۳:۴۱ ب.ظ - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون پاسخ

اسقاط خودرو عملی برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده است. وقتی عمر مفید یک خودرو به پایان می رسد مراکز اسقاط خودرو قطعات قابل استفاده ی خودرو از آن جدا می کنند و بقیه ی اجزای آن مانند بدنه را اوراق می کنند. 
فعالیت در این زمینه، مستلزم ثبت شرکت و اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری بازیافت خودرو برای مراکز اسقاط و همچنین فراهم نمودن زمینه مساعد در رابطه با الزامات صنعتی و زیست محیطی می باشد.
برای فعالیت در این زمینه قبل از هر چیز ، می بایست نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط اقدام نمایید. در ذیل به بررسی مدارک و مراحل اخذ مجوز تاسیس مرکز اسقاط و بازیافت خودرو می پردازیم . خاطر نشان می شویم، خوانندگان عزیز در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در این زمینه می توانند با مشاورین ما در ثبت شرکت نیک تماس حاصل فرمایند.

  • مدارک و مستندات لازم
1) جواز تاسیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مربوطه ( و یا پروانه بهره برداری در صورت وجود )
2) موافقت نهایی سازمان حفاظت محیط زیست ( و یا قرارداد شرکت شهرک صنعتی محل مورد نظر )
  • مراحل اخذ مجوز تاسیس مرکز اسقاط و بازیافت خودرو
با عنایت به بند ( 4 ) تصویب نامه شماره 110115 / ت 36098 ن مورخ 7 / 9 / 85 دولت ، مبنی بر الزام جواز تاسیس و پروانه بهره برداری بازیافت خودرو برای مراکز اسقاط، کلیه متقاضیان تاسیس مرکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده، می بایست نسبت به طی مراحل ذیل اقدام نمایند :
1)  در ابتدا با مراجعه به ” سازمان صنعت، معدن و تجارت استان محل فعالیت ” و ارائه مدارک لازم و رعایت ضوابط تعریف شده نسبت به دریافت جواز تاسیس کارخانه بازیافت خودرو اقدام نمایند.
2) پس از دریافت جواز تاسیس از این سازمان و تهیه الزامات مورد نیاز به همراه مجوز محیط زیست و دریافت موافقت اصولی وزارت صنعت ، معدن و تجارت به پلیس راهور ناجای استان ذیربط جهت دریافت نامه اعلام آمادگی برای ارسال افسر کارشناس به محل سایت مورد نظر مراجعه نمایند.
3) نهایتاَ پس از اخذ دو مجوز فوق جهت تخصیص کد موقت و فعالسازی آن در سامانه نوسازی ناوگان به این ستاد مراجعه نمایند.
تبصره 1 : درخواست کننده احداث مرکز اسقاط ، لزوماَ باید هویت حقوقی ثبت شده داشته باشند.
تبصره 2 : اعتبار تخصیص کد فعالسازی در سامانه نوسازی ناوگان به مدت 6 ماه خواهد بود و در صورت رعایت ضوابط و موافقت ستاد، این اعتبار تمدید خواهد شد.
تبصره 3 : شایان ذکر است بر اساس تصمیم اتخاذ شده صدور مجوز فعالیت مرکز اسقاط به کلیه دارندگان پروانه بهره برداری کارخانه بازیافت خودرو از سوی ستاد اعطا شده و تمدید مجوز فعالیت منوط به رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و اعتبار پروانه مذکور خواهد بود.
تبصره 4 : کلیه مراکز اسقاط موجود تا پایان سال جاری مهلت دارند نسبت به اخذ و ارائه پروانه بهره برداری بازیافت خودرو اقدام نمایند، بدیهی است فعالیت در زمینه اسقاط با عدم ارائه مدرک مورد نظر برخلاف مقررات دولت بوده و ستاد نسبت به جلوگیری از فعالیت اقدام خواهد کرد.
پس از طی مراحل مذکور، مراحل ثبت شرکت مانند شرکت های دیگر می باشد.

چند نکته :
صدور مجوز فعالیت مراکز اسقاط موقت بوده و به همه دارندگان پروانه بهره برداری کارخانه بازیافت خودرو توسط ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعطا خواهد شد.
تمدید مجوز فعالیت منوط به رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و اعتبار پروانه مذکور خواهد بود.
کلیه امور ثبتی و اداری خود را به ما بسپارید.
ثبت شرکت نیک ، افتخار دارد با بهره گیری از توان بالای کادر توانمند خود ، در  سریع ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت ثبت شرکت شما عزیزان  به عمل آورد.


ثبت علامت در مشاورین ثبت نیک

چاپ این مطلب